Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Étkezz megfelelően!

2009.06.30

            

  Étkezz megfelelően!


Ez egy elég húzós téma mindenki számára, hisz a kilókra mindenki érzékeny, éppen ezért gondoltam megírom ezt a cikket, hogy segítsek Nektek...

Nagyon sok fiatal esetében nincs szükség a drasztikus és kínzó fogyókúrákra, csak egy kicsit figyelnie kéne, arra hogy mit eszik. Most itt egy kis segítség. ;)


Szabályok a csinos alak érdekében:

- Egy nap 5-ször étkezz! (de az is étkezésnek számít, ha cukros üdítőt iszol pl.: fanta, cola)

- Alapból vizet igyál, viszont ha nagyon megkívánod az üdítőt, ne kínozd magad, de azért csak mértékkel!

- A csoki elég veszélyes ilyen téren, hiszen tele van kalóriával, de a szervezet ezt sem nélkülözheti, viszont ha eszel és van lehetőség inkább étcsokit, de abból is kevesebbet!

- Próbáld betartani, hogy reggel eszel a legtöbbet és minden étkezés alkalmával (a nap folyamán) egyre kevesebbet eszel!
- Ne gondold azt, hogy ha nem eszel semmit, le fogsz fogyni! Ez tévhit. Lehet, hogy soványabb leszel, viszont egyáltalán nem egészséges.
- Ha megkívánsz valamit, ne állj ellen! Najó, azért csak egy-két falat!
- Ha moziba mész, ne vigyél chipset, és a popcorn se a legjobb egoldás, viszont azt se mondjuk, hogy ne egyél semmit! Válassz olyan rágcsálnivalót, ami nem olyan hízlaló, pl. a ropi! 
- Minden nap igyál elég, vizet ami átlagban 2 liter, de a nyár folyamán lehet 3 liter is! Ezzel biztosan nem okozol kárt magadnak. 
- Ne gondold azt, hogy a gyümölcsök hízlalnak! Sőt! Egészségesek, és fitten tartanak! Ha megkívánsz valamit, mondj le róla és egyl meg helyette egy gyümölcsöt! Biztos siker. ;)
- Ez csak pár tipp volt a sok közül, ha kíváncsi vagy még, olvasgasd a többi cikkünket is táplálkozással kapcsolatban az Egészég menüben! ;)


  

Ezek voltak a legfontosabbak, de az alakod nem bízhatod csupán az étkezés helyes betartására, mert attól nem leszel formás. 
Egy kis mozgás senkinek nem árt.
 Mint már ezerszer elmondtuk, MOZGÁS, MOZGÁS, MOZGÁS!
Ha nincs kedved eljárni mozogni, (egy aerobic órára vagy hasonlóra) akkor próbálj otthon végezni gyakorlatokat, amikből bőven elég napi 15 perc. Viszont, ha nagyon nem szeretsz mozogni, sétáljatok egyet a csajokkal, és senkinek nem fog megártani egy kis friss levegő és a test mozgás. Bár ha csak ennyi a heti test-mozgásod kicsit később lesz eredmény, mint intenzív tornázással, de te is észre fogod venni a változást. Hajrá, csajok!

                                



Ha segített cikkünk, légyszi írd meg hozzászólásképpen! 
Köszi.
a szerkik



 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

ancsi.[szerk]

(:).., 2010.04.14 11:53)

köszi dóó <3 :)

=)=)=)

(Doooo, 2010.01.05 17:02)

Nekem segítettetek;)Jó az oldal;)